I samarbejde med Joachim Rosenstand fra mediebureauet "Storyland" har vi fået udviklet et logo og design.
Vores nye logo har en stringent typografi, der spiller op mod den organiske form, bestående af to cirkler. Den blå cirkel symboliserer Emballage Vaskeriet og dets produkter, der arbejder i en bæredygtig dagsorden - den grønne cirkel. Den blå farve udstråler forretning og seriøsitet. Den grønne udstråler bæredygtighed. Den asymestriske placering af den blå cirkel i den grønne cirkel illustrerer, at Emballage Vaskeriet er en agil virksomhed, som løbende tilpasser nye krav og forventninger fra omverdenen.
Om Storyland:
Storyland hjælper virksomheder og brands med at kommunikere i det sprog, deres målgrupper forstår. Vi skaber ideer, de involverer sig i og reagerer på.
Vi arbejder med digitale medier, filmproduktion og design. Og skaber intern- og massekommunikation ud fra stærke indsigter i målgrupper og markeder.
Storyland er sammensat af en fast kerne, der har den daglige kontakt med vores kunder samt en række partnere, der bruges efter behov. Det tilsammen sikrer overblik, kontinuitet og nytænkte idéer.
Tak til Joachim for et godt samarbejde!
Comentários